• 16-07-2021, 20:09:04
    #10
    saviorlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evkur mağduru olarak ocağıma incir ağacı diktiler
    misalen yarın alsam ilk taksiti hemen yarın mı istiyor haftaya vermek istesem olmaz mı?
  • 16-07-2021, 20:09:40
    #11
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar sürede tl çok değer kaybediyor diyedir büyük ihtimalle, kendilerince haklılar fakat halk mutsuz bu durumdan.
    3 taksit yapıyor 15 binlik cihaza 19 k istiyor 3 taksit zaten ne değer kaybedecek ki tefeci 4 bin istemez
  • 16-07-2021, 20:13:02
    #12
    Cumartesi giderseniz cumartesi teslim alamazsınız. Taksitli satışlarda Evkur'un istihbarat ekibi ilk önce adres kontrolü yapıyor. Adresinize gelip orada oturup oturmadığınızı tespit ediyorlar. Komşuya da sorabiliyorlar bazen. 1-2 gün sürebiliyor almanız. Ödeme 1 ay sonra başlıyor.
  • 16-07-2021, 20:13:20
    #13
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 taksit yapıyor 15 binlik cihaza 19 k istiyor 3 taksit zaten ne değer kaybedecek ki tefeci 4 bin istemez
    Ben 24 ay sanmıştım
    3 ay için 4k fazla ödemeye gerek yok hocam.
  • 16-07-2021, 20:13:41
    #14
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumartesi giderseniz cumartesi teslim alamazsınız. Taksitli satışlarda ilk önce adres kontrolü yapıyorlar. 1-2 gün sürebiliyor almanız. Ödeme 1 ay sonra başlıyor.
    yarın alsam pazar çıkacağım adres tespit etse olmaz yattı mı o zaman bizim telefon işi
  • 16-07-2021, 20:14:38
    #15
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın alsam pazar çıkacağım adres tespit etse olmaz yattı mı o zaman bizim telefon işi
    Pazara yetişmez.

    Eğer cumartesi çok erken giderseniz (mağaza açılır açılmaz) belki bir ihtimal.
  • 16-07-2021, 20:15:24
    #16
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 24 ay sanmıştım
    3 ay için 4k fazla ödemeye gerek yok hocam.
    Başka alternatif yok işte ondan dolayı böyle kullanıyorlar telefonumun kamerası gitti 6s plus titriyor kömür mü ne varmış o bitince kayınca böyle oluyormuş 16 gb zaten kaldırmıyor doluyor taşıyor telefon. Gideceğim yerde hafıza ekletme yeri var 200-300 liraya ekletebiliyosun, kameraya da mıknatıs parçası yanına koyunca düzeliyomuş napsam kararsız kaldım.
  • 16-07-2021, 20:15:59
    #17
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazara yetişmez.

    Eğer cumartesi çok erken giderseniz (mağaza açılır açılmaz) belki bir ihtimal.
    ah ah bilseydim bugün giderdim yarın şansımı deneyeyim bilgi için teşekkür ederim
  • 16-07-2021, 20:16:30
    #18
    n11 de
    Ödeme seçeneklerinden alışveriş kredisini seçerek
    taksitli telefon alabilirsiniz.

    Muhtemelen türkcell ve evkur dan ucuza gelir.