leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar sürede tl çok değer kaybediyor diyedir büyük ihtimalle, kendilerince haklılar fakat halk mutsuz bu durumdan.
3 taksit yapıyor 15 binlik cihaza 19 k istiyor 3 taksit zaten ne değer kaybedecek ki tefeci 4 bin istemez