dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 taksit yapıyor 15 binlik cihaza 19 k istiyor 3 taksit zaten ne değer kaybedecek ki tefeci 4 bin istemez
Ben 24 ay sanmıştım
3 ay için 4k fazla ödemeye gerek yok hocam.