Ben 24 ay sanmıştım

3 ay için 4k fazla ödemeye gerek yok hocam.
Başka alternatif yok işte ondan dolayı böyle kullanıyorlar telefonumun kamerası gitti 6s plus titriyor kömür mü ne varmış o bitince kayınca böyle oluyormuş 16 gb zaten kaldırmıyor doluyor taşıyor telefon. Gideceğim yerde hafıza ekletme yeri var 200-300 liraya ekletebiliyosun, kameraya da mıknatıs parçası yanına koyunca düzeliyomuş napsam kararsız kaldım.