• 16-07-2021, 12:53:10
    #10
    Zns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fetöcü ilan etmediğiniz kaldı dostlar, mesajımı yukarıda belirttim ve birisi yardımcı oldu. Teşekkürler size de.
    yok hocam illa her şeye muhalefet olacaklar kendilerine gelınce kimse bişey demeyecek ama r10 burası işte
  • 16-07-2021, 12:54:17
    #11
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam illa her şeye muhalefet olacaklar kendilerine gelınce kimse bişey demeyecek ama r10 burası işte
    Neyse, anlayış göstermek lazım. Konu daha kızışmasın diye demin konu kilit talebi yolladım.
  • 16-07-2021, 13:01:06
    #12
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal devlet anlayışı bunu gerektiriyor hocam. Vatandaşın sağlığı için ne gerekiyorsa yapar devlet. Mesajlar gayet yerinde ve iyi niyetli. Patır patır trafik kazası oluyor.
    Sosyal devlet, pandemi gibi krizlerde maddi yardım yapar; SMS göndermez veya IBAN gönderip vatandaştan para istemez.