• 16-07-2021, 12:33:22
    #1
    Haftada 3-4 klasik mesaj atıp duruyorlar. Bunun e-posta gibi abonelik listesi bir şeyi var mı abonelikten çıkayım?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 16-07-2021, 12:34:08
    #2
    hocam güvenliğiniz için 2 tane mesaj attı diye rahatsızmı oldunuz ? sil geç
  • 16-07-2021, 12:35:07
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    PREMIUM SEO
    Edevlet iysden yapabilirsiniz.
  • 16-07-2021, 12:35:10
    #4
    Günde 10 tane mi atıyor !!
  • 16-07-2021, 12:35:52
    #5
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edevlet iysden yapabilirsiniz.
    Bakacağım teşekkürler.
  • 16-07-2021, 12:36:43
    #6
    İlginç abi her şeye muhalefet olmak ne 😂 önemli zamanlarda milletin dikkatli olması için uyarıyolar olması gerektiği gibi atmasa atmıyo dersiniz gerçekten ilginç 😂
  • 16-07-2021, 12:37:16
    #7
    Fetöcü ilan etmediğiniz kaldı dostlar, mesajımı yukarıda belirttim ve birisi yardımcı oldu. Teşekkürler size de.
  • 16-07-2021, 12:39:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sosyal devlet anlayışı bunu gerektiriyor hocam. Vatandaşın sağlığı için ne gerekiyorsa yapar devlet. Mesajlar gayet yerinde ve iyi niyetli. Patır patır trafik kazası oluyor.
  • 16-07-2021, 12:40:58
    #9
    fatihinizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam güvenliğiniz için 2 tane mesaj attı diye rahatsızmı oldunuz ? sil geç
    Artık iyilik insanlara)