cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam illa her şeye muhalefet olacaklar kendilerine gelınce kimse bişey demeyecek ama r10 burası işte
Neyse, anlayış göstermek lazım. Konu daha kızışmasın diye demin konu kilit talebi yolladım.