Zns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fetöcü ilan etmediğiniz kaldı dostlar, mesajımı yukarıda belirttim ve birisi yardımcı oldu. Teşekkürler size de.
yok hocam illa her şeye muhalefet olacaklar kendilerine gelınce kimse bişey demeyecek ama r10 burası işte