Arkadaşlar malum teknoclouds gibi bir korkulu rüyanın akabinde domainlerimi bir çok arkadaş gibi ben de taşımaya karar verdim ama Türk register firmalarına mı taşısam yoksa Godaddy gibi bir firmayı mı tercih etsem kararsız kaldım.
NS Yönlendirme
Whois bilgileri gizleme gibi konularda
Extra ücret isteniyor deniyor. Godaddy da sürpriz / hesapta olmayan / extra ücretler isteniyor mu. Şimdiye kadar hizmet satın aldığımız Türk şirketlerine göre Godaddy ın artıları ve eksileri nelerdir. Özellikle hizmet alanlar yazarsa sevinirim ...
Godaddy'ın da eksileri var mı ?
7
●120
- 15-07-2021, 18:49:16Bu sebeple ben not olarak alıyorum. O şekilde ödemelerimi takip ediyorum.kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2021, 18:50:46Global'de godaddy veya Namebright; yerelde IHS den şaşmayın kardeş
- 15-07-2021, 18:50:49Ben sadece orada kullandığım sanal kart oluşturdum bişey alacakken alışverişe açıyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2021, 18:54:36Müşteri temsilcilerinin eline sakın düşme. O yüzden tecrübeli isen öneriyorum. Türk şirketleri gibi her sorununa destek bekleme yani. İsteseler de yardımcı olamıyorlar. Erişimleri yok.
Host fiyatları sundukları özelliklere göre çok fahiş. Domain için kullanıyorum ben sadece. Ama politikalarını sevmiyorum daha önce domaine çökme vs olaylarını çok duydum. - 15-07-2021, 20:19:48Godaddy'den domain aramayın, hosting kullanmayın ama domain kaydedin.
Zamanında sabah saatlerinde muazzam bir domain yakalamıştım gerçekten harikaydı. Akşam almak için tekrar baktığımda godaddy satın almıştı.
Hostinglerinde de tr site kuracaksanız performans memnun edici olmayabiliyor.
Pek çok domain kaydettik, hatta bu sabah bir domaini godaddy'e transfer ettim. Hiç bir sorun yaşadığımı söyleyemem. Diğer firmalara göre biraz pahalı, mesela who is gizliliği artık pek çok firmada ücretsiz ama orda ücretli gibi. Yenilemelerde mesela transfere göre 2 katı gibi fiyatlar oluyor. Gel gelelim godaddy'e bu sabah resmen piyasanın altında bir rakama transfer yaptım, 40 tl.
Godaddy güvenilir bir firma. Eskiden olsa türkçe desteği çok zayıftı mesela 2 kisi ya var ya yoktu ama şuanda gayet iyiler.