Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sebeple ben not olarak alıyorum. O şekilde ödemelerimi takip ediyorum.
Ben sadece orada kullandığım sanal kart oluşturdum bişey alacakken alışverişe açıyorum