Müşteri temsilcilerinin eline sakın düşme. O yüzden tecrübeli isen öneriyorum. Türk şirketleri gibi her sorununa destek bekleme yani. İsteseler de yardımcı olamıyorlar. Erişimleri yok.


Host fiyatları sundukları özelliklere göre çok fahiş. Domain için kullanıyorum ben sadece. Ama politikalarını sevmiyorum daha önce domaine çökme vs olaylarını çok duydum.