kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürpriz yok hocam ama eksi olarak yenileme ücretleri biraz daha pahalı + olarak otomatik ödemeleri bazen sorun yaratabilir
Bu sebeple ben not olarak alıyorum. O şekilde ödemelerimi takip ediyorum.