• 15-07-2021, 11:21:46
    #10
    mertinky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gidene dur diyemezsin ama bağlanmışsın belli. Bu yüzden kendi içini yiyorsun anlıyorum. Fakat kadın ümidi kestiyse biraz durum vahim. En son bana birisi sen değişmezsin demişti ve soğuk yapmıştı. Diğer kız arkadaşlarım dışında aşırı üzüldüğüm bitek o var . Ben onu unutamadım ama o unutmuştur. İşin garip tarafı İnstagram'dan hala takipleşiyoruz. Ne ben ona yazabiliyorum (belki soğuk vs. yaparsa diye) ne de o bana yazıyor .
    Hocam yaz gitsin ya ne kaybedersin ki. Ben dün yazdım bana yazma dedi bu sabah yine yazdım engel atcak muhtemelen:d
  • 15-07-2021, 11:22:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7/24 ilgi ile gidenleri de gördük sen fazla abartmadan işe gir normal ilgi ile
    Hocam benim öğrendiim tek şey ne zaman değer,ilgi ya da ti ye alırsan elinden kayıp gidiyor. O yüzden bunların hepsini içime saklamayı tercih ediyorum artık.
  • 15-07-2021, 11:22:41
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlişki profesörünüz geldi.
    Çözümü net; Arama, yazma, kısacası darlama.
    Sen üstüne gittikçe süper egosu sana duvar örecek. Olacağı varsada asla olmayacak.
    Düşünüyorsun, 2 yıldır beraberiz. Belki kabul eder ısrarımı. Hayır hocam. Maalesef ters tepecek iyice.
    Zamana bırakmalı, ona doğruyu yanlışı düşünmesi için zaman vermelisin. id’i doğru olanı seçecektir.

    Yazayım gitsin, arıyayım gitsin ne fark eder diye hareket edersen gerçekten gider. Dönmemek üzere.
  • 15-07-2021, 11:24:19
    #13
    mertinky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gidene dur diyemezsin ama bağlanmışsın belli. Bu yüzden kendi içini yiyorsun anlıyorum. Fakat kadın ümidi kestiyse biraz durum vahim. En son bana birisi sen değişmezsin demişti ve soğuk yapmıştı. Diğer kız arkadaşlarım dışında aşırı üzüldüğüm bitek o var . Ben onu unutamadım ama o unutmuştur. İşin garip tarafı İnstagram'dan hala takipleşiyoruz. Ne ben ona yazabiliyorum (belki soğuk vs. yaparsa diye) ne de o bana yazıyor .
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlişki profesörünüz geldi.
    Çözümü net; Arama, yazma, kısacası darlama.
    Sen üstüne gittikçe yüksek egosu sana duvar örecek. Olacağı varsada asla olmayacak.
    Düşünüyorsun, 2 yıldır beraberiz. Belki kabul eder ısrarımı. Hayır hocam. Maalesef ters tepecek iyice.
    Zamana bırakmalı, ona doğruyu yanlışı düşünmesi için zaman vermelisin. id’i doğru olanı seçecektir.
    Hocam zaten kız bana d0şünmem için zaman ver dedi üstüne gittim sonra engelledi heryerden. Dediğin gibi bir süre yazmamak lazım
  • 15-07-2021, 11:25:28
    #14
    Sen üstüne gittikçe kararında haklı olduğunu, iyi ki bittiğini düşünecek. Bilinçaltı seni basit ve aciz bir canlı olarak görmeye başlayacak. O yüzden sal kızı.
    Umarım doğru olan sensindir İyi forumlar.
  • 15-07-2021, 11:32:28
    #15
    kimse senden değerli değil, insanlarda vazgeçilmez değil akışına bırak ne olacaksa olsun kazanan taraf hep sen olacaksın
  • 15-07-2021, 11:33:48
    #16
    seda sayan'la giden nasil döner
  • 15-07-2021, 11:33:47
    #17
    3.konuyu dört gözle bekliyoruz
  • 15-07-2021, 11:35:12
    #18
    Sesin kötü bile olsa şiir oku kaydet videoya, ses değil video
    güzel el yapımı bir şeyler yaz
    şiir önerisi istersen pm at