Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7/24 ilgi ile gidenleri de gördük sen fazla abartmadan işe gir normal ilgi ile
Hocam benim öğrendiim tek şey ne zaman değer,ilgi ya da ti ye alırsan elinden kayıp gidiyor. O yüzden bunların hepsini içime saklamayı tercih ediyorum artık.