İlişki profesörünüz geldi.
Çözümü net; Arama, yazma, kısacası darlama.
Sen üstüne gittikçe süper egosu sana duvar örecek. Olacağı varsada asla olmayacak.
Düşünüyorsun, 2 yıldır beraberiz. Belki kabul eder ısrarımı. Hayır hocam. Maalesef ters tepecek iyice.
Zamana bırakmalı, ona doğruyu yanlışı düşünmesi için zaman vermelisin. id’i doğru olanı seçecektir.

Yazayım gitsin, arıyayım gitsin ne fark eder diye hareket edersen gerçekten gider. Dönmemek üzere.