mertinky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gidene dur diyemezsin ama bağlanmışsın belli. Bu yüzden kendi içini yiyorsun anlıyorum. Fakat kadın ümidi kestiyse biraz durum vahim. En son bana birisi sen değişmezsin demişti ve soğuk yapmıştı. Diğer kız arkadaşlarım dışında aşırı üzüldüğüm bitek o var . Ben onu unutamadım ama o unutmuştur. İşin garip tarafı İnstagram'dan hala takipleşiyoruz. Ne ben ona yazabiliyorum (belki soğuk vs. yaparsa diye) ne de o bana yazıyor .
tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlişki profesörünüz geldi.
Çözümü net; Arama, yazma, kısacası darlama.
Sen üstüne gittikçe yüksek egosu sana duvar örecek. Olacağı varsada asla olmayacak.
Düşünüyorsun, 2 yıldır beraberiz. Belki kabul eder ısrarımı. Hayır hocam. Maalesef ters tepecek iyice.
Zamana bırakmalı, ona doğruyu yanlışı düşünmesi için zaman vermelisin. id’i doğru olanı seçecektir.
Hocam zaten kız bana d0şünmem için zaman ver dedi üstüne gittim sonra engelledi heryerden. Dediğin gibi bir süre yazmamak lazım