• 24-06-2021, 18:25:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Ben sadece Türk vatandaşıyım Avusturyaya şirket kurup işyeri açarak Türkiyeden işçi götürmek istiyorum. Fakat ben şirket kurabilir miyim götüreceğim işçiye çalışma izni çıkartabilir miyim ?
    daha önce böyle bir şey yapan veya bilgisi olan var mı ?
  • 24-06-2021, 18:29:57
    #2
    yakında romanya için tecrübem olacak.
    şu anda romanyada şirket kurduruyorum.
    şirke aracılığı ile kendim gideceğim.
    avusturyada bir avukat yada muhasebeci bulmanı öneririm.onlar sana yardımcı olabilirler
  • 25-06-2021, 00:20:20
    #3
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakında romanya için tecrübem olacak.
    şu anda romanyada şirket kurduruyorum.
    şirke aracılığı ile kendim gideceğim.
    avusturyada bir avukat yada muhasebeci bulmanı öneririm.onlar sana yardımcı olabilirler
    İşçi vs götürmekle ilgili bilgin var mı peki
  • 26-06-2021, 11:08:11
    #4
    dev
    Kurumsal Üye
    jerarimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Ben sadece Türk vatandaşıyım Avusturyaya şirket kurup işyeri açarak Türkiyeden işçi götürmek istiyorum. Fakat ben şirket kurabilir miyim götüreceğim işçiye çalışma izni çıkartabilir miyim ?
    daha önce böyle bir şey yapan veya bilgisi olan var mı ?
    Sirketin uzerinden yabanci isci calistirmak icin belirli sartlar oluyor. Odenmis sermaya, minimum yerel calisan sayisi vb. Ornegin Bir tane sirket Turk sirketinin calisanlarini getirebilemek icin 4 tane yerel isci calistiriyordu, fakat isciler bir sey yapmiyordu sadece oturuyordu

    Bu tarz bilgileri Avusturya'da sirketi olandan bile almak saglikli degil. En guzeli bir tane avukat bulup ondan hizmet almaniz.
  • 26-06-2021, 11:55:50
    #5
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sirketin uzerinden yabanci isci calistirmak icin belirli sartlar oluyor. Odenmis sermaya, minimum yerel calisan sayisi vb. Ornegin Bir tane sirket Turk sirketinin calisanlarini getirebilemek icin 4 tane yerel isci calistiriyordu, fakat isciler bir sey yapmiyordu sadece oturuyordu

    Bu tarz bilgileri Avusturya'da sirketi olandan bile almak saglikli degil. En guzeli bir tane avukat bulup ondan hizmet almaniz.
    teşekkürler hocam