jerarimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Ben sadece Türk vatandaşıyım Avusturyaya şirket kurup işyeri açarak Türkiyeden işçi götürmek istiyorum. Fakat ben şirket kurabilir miyim götüreceğim işçiye çalışma izni çıkartabilir miyim ?
daha önce böyle bir şey yapan veya bilgisi olan var mı ?
Sirketin uzerinden yabanci isci calistirmak icin belirli sartlar oluyor. Odenmis sermaya, minimum yerel calisan sayisi vb. Ornegin Bir tane sirket Turk sirketinin calisanlarini getirebilemek icin 4 tane yerel isci calistiriyordu, fakat isciler bir sey yapmiyordu sadece oturuyordu

Bu tarz bilgileri Avusturya'da sirketi olandan bile almak saglikli degil. En guzeli bir tane avukat bulup ondan hizmet almaniz.