Merhaba arkadaşlar,
Ben sadece Türk vatandaşıyım Avusturyaya şirket kurup işyeri açarak Türkiyeden işçi götürmek istiyorum. Fakat ben şirket kurabilir miyim götüreceğim işçiye çalışma izni çıkartabilir miyim ?
daha önce böyle bir şey yapan veya bilgisi olan var mı ?