yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakında romanya için tecrübem olacak.
şu anda romanyada şirket kurduruyorum.
şirke aracılığı ile kendim gideceğim.
avusturyada bir avukat yada muhasebeci bulmanı öneririm.onlar sana yardımcı olabilirler
İşçi vs götürmekle ilgili bilgin var mı peki