• 24-06-2021, 15:07:58
    #10
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anneme Facebook ve Instagram kasmayacak hangi modeli alabilirim?

    Bütçe: 2500 TL
    Gm9 pro dehşetül vahşet telefon. Kim ne derse desin kullanmayan boş konuşuyordur.

    Xiaomi pişmanlıktır. Burda ölümüne öven kişi vardı 2.ayinda pertecikti telefon
  • 24-06-2021, 15:12:06
    #11
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gm9 pro dehşetül vahşet telefon. Kim ne derse desin kullanmayan boş konuşuyordur.

    Xiaomi pişmanlıktır. Burda ölümüne öven kişi vardı 2.ayinda pertecikti telefon
    General Mobile adına bile güvenmiyorum nedense kullanan cevremdekilerde şiddetle tavsiye etmiyor
  • 24-06-2021, 15:31:51
    #12
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    General Mobile adına bile güvenmiyorum nedense kullanan cevremdekilerde şiddetle tavsiye etmiyor
    Dediğim telefonu sıfır alıp da beğenmeyen varsa aklına şaşarım. Tabiki samsunglarin üst modelleri daha iyi ama en iyi xiaomiyi cebinden çıkarır hem videoda hem oyun performansı nda
  • 24-06-2021, 15:42:05
    #13
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim telefonu sıfır alıp da beğenmeyen varsa aklına şaşarım. Tabiki samsunglarin üst modelleri daha iyi ama en iyi xiaomiyi cebinden çıkarır hem videoda hem oyun performansı nda
    Dediğin telefonu geçen gün kardeşim babama sipariş verdi yorumları kötü ses sorunu varmış dedi iptal ettirdi, benim genel olarak tercih etmeyeceğim marka malzeme kalitesine güvenemiyorum
  • 24-06-2021, 15:52:19
    #14
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğin telefonu geçen gün kardeşim babama sipariş verdi yorumları kötü ses sorunu varmış dedi iptal ettirdi, benim genel olarak tercih etmeyeceğim marka malzeme kalitesine güvenemiyorum
    Hocam tabiki beğendiğinizi alın ama inanın çin mallarindan çok iyi. Samsung a71 düştü camı kırıldı aynı yerde gm9 pro 10 kere düştü hiç bir şeyi yok çok şükür. Pubg oynuyoruz xiomi 9pro var benimkinden çok yavaş ve ısınıyor. Video fotoğraf bile kötü
  • 24-06-2021, 15:54:46
    #15
    Ben anneme Samsung Galaxy J7 Prime almıştım. Hemen hemen 2 yıldır falan kullanıyor. Gayet memnun.

    https://www.epey.com/akilli-telefonl...-j7-prime.html
  • 25-06-2021, 12:54:03
    #16
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    General Mobile adına bile güvenmiyorum nedense kullanan cevremdekilerde şiddetle tavsiye etmiyor
    Kendim 2yıl kullandım hayatımda böyle kötü bir marka görmedim desem yeridir 2Yıl gm5 plus kullandım günde 3 kere sarja takıyodum her 2 ayda bir sarj soketini değiştiriyodum kötü bir marka asla tavsiye etmem

    xiaomi poco x3 yurtdışı aldım 2350ye işte o zaman gerçekten telefon kullandığımın farkına vardım

    Annenizede eğer orjinal - yurtdışı ayrımı yapmayacaksa kesinlikle xiaomi poco x3 nfc modelini öneririm. Youtubeden incelemeye bakabilirsiniz. Şuanki yurtdışı fiyatıda tahminimce 2400-2500 arasıdır
  • 25-06-2021, 13:07:04
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Samsung galaxy A21S modelinde karar kıldık hayırlısı
  • 25-06-2021, 13:10:56
    #18
    Yaklaşık 1 yıldır General Mobile GM 20 Pro kullanıyorum. Telefonum kırıldıktan sonra öyle ayak üstü idare etsin diye satın almıştım. Bugüne kadar hiçbir sorununu görmedim. Oldukça güzel bir telefon kanımca.