dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gm9 pro dehşetül vahşet telefon. Kim ne derse desin kullanmayan boş konuşuyordur.

Xiaomi pişmanlıktır. Burda ölümüne öven kişi vardı 2.ayinda pertecikti telefon
General Mobile adına bile güvenmiyorum nedense kullanan cevremdekilerde şiddetle tavsiye etmiyor