Yaklaşık 1 yıldır General Mobile GM 20 Pro kullanıyorum. Telefonum kırıldıktan sonra öyle ayak üstü idare etsin diye satın almıştım. Bugüne kadar hiçbir sorununu görmedim. Oldukça güzel bir telefon kanımca.