laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
General Mobile adına bile güvenmiyorum nedense kullanan cevremdekilerde şiddetle tavsiye etmiyor
Kendim 2yıl kullandım hayatımda böyle kötü bir marka görmedim desem yeridir 2Yıl gm5 plus kullandım günde 3 kere sarja takıyodum her 2 ayda bir sarj soketini değiştiriyodum kötü bir marka asla tavsiye etmem

xiaomi poco x3 yurtdışı aldım 2350ye işte o zaman gerçekten telefon kullandığımın farkına vardım

Annenizede eğer orjinal - yurtdışı ayrımı yapmayacaksa kesinlikle xiaomi poco x3 nfc modelini öneririm. Youtubeden incelemeye bakabilirsiniz. Şuanki yurtdışı fiyatıda tahminimce 2400-2500 arasıdır