Merhabalar, artık gözlük kullanmak gerçekten beni çok zorlamaya başladı. Gözümü çizdirmeyi düşünüyorum. Sanırım "no touch" diye yeni bir teknoloji gelmiş (eski de olabilir tam emin değilim). Operasyon 5 dakika falan sürüyormuş. Gözümü çizdirmek istiyorum ancak bi'kaç yerde okuduğum makaleler, izlediğim videolardan sonra bi'tık geri adım attım diyebilirim. İlk bir hafta çok kötü geçiyormuş, PC'den çalışmak falan imkansızmış, ilerleyen yıllarda gözde farklı rahatsızlıklara yol açabiliyormuş gibi şeyler okudum, izledim. Tabii ne kadar doğru, ne kadar yanlış bilmiyorum.
Onun için direk tecrübe sahibi kişilerden bilgi almanın daha mantıklı olduğunu düşündüm. Aramızda gözünü çizdiren var mı acaba? Varsa bizimle deneyimlerini, önerilerini paylaşabilirse harika olur.
Şimdiden çok teşekkürler.