• 22-06-2021, 16:16:30
    #1
    Merhabalar, artık gözlük kullanmak gerçekten beni çok zorlamaya başladı. Gözümü çizdirmeyi düşünüyorum. Sanırım "no touch" diye yeni bir teknoloji gelmiş (eski de olabilir tam emin değilim). Operasyon 5 dakika falan sürüyormuş. Gözümü çizdirmek istiyorum ancak bi'kaç yerde okuduğum makaleler, izlediğim videolardan sonra bi'tık geri adım attım diyebilirim. İlk bir hafta çok kötü geçiyormuş, PC'den çalışmak falan imkansızmış, ilerleyen yıllarda gözde farklı rahatsızlıklara yol açabiliyormuş gibi şeyler okudum, izledim. Tabii ne kadar doğru, ne kadar yanlış bilmiyorum.

    Onun için direk tecrübe sahibi kişilerden bilgi almanın daha mantıklı olduğunu düşündüm. Aramızda gözünü çizdiren var mı acaba? Varsa bizimle deneyimlerini, önerilerini paylaşabilirse harika olur.

    Şimdiden çok teşekkürler.
  • 22-06-2021, 16:21:42
    #2
    Takip
  • 22-06-2021, 16:23:27
    #3
    13 yıl oldu düşün 13 yıl önceki teknoloji
    Şükürler olsun şahin gibiyim
    Avrupa Gözde adem bey vardı şimdi başka bir yerde soyadı aklıma gelmedi atv de beni baştan yarat diye programda göz doktoru olarak çıkıyordu
    Tek söyleyeceğim git ve yeniden doğ

    http://gungorenhastanesi.com.tr/dt_doctors/adem-ozkan/ bu doktor buldum
  • 22-06-2021, 16:25:16
    #4
    tek söyleyeceğim şey, doktorlar neden gözlük takıyor? hatta çoğu göz doktoruda gözlük takıyor.
  • 22-06-2021, 16:26:47
    #5
    Kurumsal PLUS
    Ben çizdirdim, oldukça memnunum. İlk günün akşamı bulanık da olsa tv izleyebiliyordum(karanlık ortamda oturdum). 2. gün pc başındaydım. 1 hafta-10 güne görüşüm tamamen düzeldi. 3-4 ay sonra da göz damlalarını kullanmayı bıraktım, kuruluk vs sona erdi.

    Kişiden kişiye değiştiği için başkalarının tecrübelerini referans olarak almayın. İlk çizikte gözü daha kötü olan, 6 ay sonra 2. kez çizdiren ve aylar geçmiş olmasına rağmen hala göz kuruluğu çeken tanıdığım da var. Kimisi hiç gözünü çizdirmeden de göz kuruluğu çekebiliyor.

    Benim son derece sorunsuz ve güzeldi, sorun yaşayanlar da var, sizin ne olacağı da size işlem yapan doktor + sizin bünyenize bağlı. Sorun yaşayacaksınız diye birşey yok, yaşamazsınız diye bir garanti de yok, işlemi yapacak doktorun iyi olduğundan emin olup doktorun yönlendirmelerini ve açıklamalarını dinlemeniz en faydalısı.
  • 22-06-2021, 16:30:25
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek söyleyeceğim şey, doktorlar neden gözlük takıyor? hatta çoğu göz doktoruda gözlük takıyor.
    dinlendirici gözlükler ?
  • 22-06-2021, 16:32:16
    #7
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dinlendirici gözlükler ?
    hayır numaralı gözlükler. ameliyat riskli olduğu için onu göze almıyorlar göz doktorunun göze alamadığını siz alıyorsanız cesaretinize hayran kaldım diyebilirim.
    • GreedMedya
    GreedMedya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2021, 16:32:53
    #8
    CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 yıl oldu düşün 13 yıl önceki teknoloji
    Şükürler olsun şahin gibiyim
    Avrupa Gözde adem bey vardı şimdi başka bir yerde soyadı aklıma gelmedi atv de beni baştan yarat diye programda göz doktoru olarak çıkıyordu
    Tek söyleyeceğim git ve yeniden doğ

    http://gungorenhastanesi.com.tr/dt_doctors/adem-ozkan/ bu doktor buldum
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çizdirdim, oldukça memnunum. İlk günün akşamı bulanık da olsa tv izleyebiliyordum(karanlık ortamda oturdum). 2. gün pc başındaydım. 1 hafta-10 güne görüşüm tamamen düzeldi. 3-4 ay sonra da göz damlalarını kullanmayı bıraktım, kuruluk vs sona erdi.

    Kişiden kişiye değiştiği için başkalarının tecrübelerini referans olarak almayın. İlk çizikte gözü daha kötü olan, 6 ay sonra 2. kez çizdiren ve aylar geçmiş olmasına rağmen hala göz kuruluğu çeken tanıdığım da var. Kimisi hiç gözünü çizdirmeden de göz kuruluğu çekebiliyor.

    Benim son derece sorunsuz ve güzeldi, sorun yaşayanlar da var, sizin ne olacağı da size işlem yapan doktor + sizin bünyenize bağlı. Sorun yaşayacaksınız diye birşey yok, yaşamazsınız diye bir garanti de yok, işlemi yapacak doktorun iyi olduğundan emin olup doktorun yönlendirmelerini ve açıklamalarını dinlemeniz en faydalısı.
    Değerli açıklamalarınız için çok teşekkür ederim.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek söyleyeceğim şey, doktorlar neden gözlük takıyor? hatta çoğu göz doktoruda gözlük takıyor.
    Hocam lütfen yanlış anlamayın ama bu argüman bana Facebook argümanı gibi geliyor. Dinlendirici gözlük olabilir. Ayrıca herkes lazer yaptıramıyormuş. Ön muane yaptırıp, uygun olup, olmadığını kontrol ediyorlarmış. Doktor dediğimiz kişilerin çoğu belirli yaşa gelmiş kişiler. Belki uygunlukları da olmayabilir gibi bir ton sebep olabilir.
  • 22-06-2021, 16:33:07
    #9
    Kurumsal PLUS
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dinlendirici gözlükler ?
    Zaruri durumlarda dahi gözlük kullanım oranının yerlerde olduğu bir ülkede bu düşünce biraz fazla iyimser olur hocam