13 yıl oldu düşün 13 yıl önceki teknoloji
Şükürler olsun şahin gibiyim
Avrupa Gözde adem bey vardı şimdi başka bir yerde soyadı aklıma gelmedi atv de beni baştan yarat diye programda göz doktoru olarak çıkıyordu
Tek söyleyeceğim git ve yeniden doğ

http://gungorenhastanesi.com.tr/dt_doctors/adem-ozkan/ bu doktor buldum