• 17-06-2021, 13:10:02
    #1
    Arkadaşlar aşı yaşı bugün itibariyle 35e indi. Büyük ihtimalle gelecek hafta 30a inecek. Henüz hangi aşıyı vuracağımı bilemiyorum. Birinci dozu sinovac ikinci dozu biontech vurdurabilir miyim? Ya da ilk iki dozdan sonra farklı iki doz aşı vurdurulabilir mi? Bu konı hakkında bilgisi olan var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      1. doz hangisiyse 2. doz aynısı oluyor şuan da zaten elimizde Sinovac yok (sadece 2. doz için mevcut) mecburen BionTech olacaksınız.

      Ben sağlık personeliyim ilk aşı çıktığı zaman Sinovac oldum 2 doz, Ağustosta da 2 doz BionTech olacağım (6 ay süre geçmesi lazım başka bir aşı için)
  • 17-06-2021, 13:10:50
    #2
    Olmaz tabikide öyle şey. Gereksiz bir hareket olur. Hangisini olmak istiyorsanız karar verin ve olun.
  • 17-06-2021, 13:11:12
    #3
    Bugünler öyle seçme şansımızın olacağı zamanlar değil.
  • 17-06-2021, 13:12:22
    #4
    Olur. Hatta karışık da çıkarmışlar, seçim yapmak istemeyenler için. Ay sonuna kadar kampanyası var.
  • 17-06-2021, 13:12:34
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    1. doz hangisiyse 2. doz aynısı oluyor şuan da zaten elimizde Sinovac yok (sadece 2. doz için mevcut) mecburen BionTech olacaksınız.

    Ben sağlık personeliyim ilk aşı çıktığı zaman Sinovac oldum 2 doz, Ağustosta da 2 doz BionTech olacağım (6 ay süre geçmesi lazım başka bir aşı için)
  • 17-06-2021, 13:13:17
    #6
    Bu konuyu açmıştım daha önce, okuyun isterseniz. https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ontech-mi.html
  • 17-06-2021, 13:13:49
    #7
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. doz hangisiyse 2. doz aynısı oluyor şuan da zaten elimizde Sinovac yok (sadece 2. doz için mevcut) mecburen BionTech olacaksınız.

    Ben sağlık personeliyim ilk aşı çıktığı zaman Sinovac oldum 2 doz, Ağustosta da 2 doz BionTech olacağım (6 ay süre geçmesi lazım başka bir aşı için)
    Çoğu insan Sinovac yok diyor ama ben yarın sabah 08:10'da Sinovac vurulacağım. Sanırım şanslıyım.
  • 17-06-2021, 13:15:08
    #8
    iki dozda aynı olmak zorunda, valla bende sinovac olacaktım niyetlenmiştim ama yeni atlattığımız için 6 ay aşı yokmuş bize o yüzden olacaklara sağlık sıhhat dilerim.

    Kovid-19'da aşılamada ilk doz hangi aşıdan yapıldıysa 2. doz da aynı aşıdan yapılacak
  • 17-06-2021, 13:18:21
    #9
    Ketçap ve mayonez de olsun mu hocam