• 17-06-2021, 13:18:30
    #10
    https://www.youtube.com/watch?v=Es_ASif2lvg
    • AliYucel
    AliYucel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-06-2021, 13:20:04
    #11
    var sinovac geldi hangisinden vurulduysan onu vurulmalısın ikinci doz.
    üçüncü doz için öyle bir şey planlanıyor.

    koaly gelsin
  • 17-06-2021, 13:25:17
    #12
    Anladığım kadarıyla iki doz aynı olmalı. Daha sonrasında farklı aşı vurulabilir. Vurdurmak istediğimden değil arkadaşlar merak ettim sadece.
  • 17-06-2021, 13:33:17
    #13
    Sinovac gelmiş bende de görünüyor ama hala seçemedim vurmamayıda ayrı bir düşünüyorum hayırlısı bakalım.
  • 17-06-2021, 13:34:26
    #14
    Biontech vurulun garantiye alin kendinizi.
  • 17-06-2021, 13:43:10
    #15
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biontech vurulun garantiye alin kendinizi.
    Aman hocam demeyin öyle gelir şimdi aşı olduğun yere mıknatıs yapışıyor ya da annemle babamı Bluetooth’ta gördüm diyenler 😂😂
  • 17-06-2021, 13:45:43
    #16
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam demeyin öyle gelir şimdi aşı olduğun yere mıknatıs yapışıyor ya da annemle babamı Bluetooth’ta gördüm diyenler 😂😂
    21’inde vurulacagim, benimkine firmware update gelmis. Jbl hoparlore baglanti oluyormus sonraki guncellemede apple carplay baglanti destegi de gelcekmis.
  • 17-06-2021, 13:46:09
    #17
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu insan Sinovac yok diyor ama ben yarın sabah 08:10'da Sinovac vurulacağım. Sanırım şanslıyım.
    Bilmiyorum hocam bize gelen talimatta Sinovac aşısı sadece 2. doz için yapılacak 1. doz BionTech olacak şeklinde.
  • 17-06-2021, 13:51:30
    #18
    3. doz farklı olabilir sorun olmaz deniliyordu, ama ilk ve ikinci doz aynı üründen olması önemli gibi açıklamaları sağlık bakanlığımız yapmıştı, tabii son oluru nedir bilgim yok.