Arkadaşlar aşı yaşı bugün itibariyle 35e indi. Büyük ihtimalle gelecek hafta 30a inecek. Henüz hangi aşıyı vuracağımı bilemiyorum. Birinci dozu sinovac ikinci dozu biontech vurdurabilir miyim? Ya da ilk iki dozdan sonra farklı iki doz aşı vurdurulabilir mi? Bu konı hakkında bilgisi olan var mı?