1. doz hangisiyse 2. doz aynısı oluyor şuan da zaten elimizde Sinovac yok (sadece 2. doz için mevcut) mecburen BionTech olacaksınız.
Ben sağlık personeliyim ilk aşı çıktığı zaman Sinovac oldum 2 doz, Ağustosta da 2 doz BionTech olacağım (6 ay süre geçmesi lazım başka bir aşı için)
Çoğu insan Sinovac yok diyor ama ben yarın sabah 08:10'da Sinovac vurulacağım. Sanırım şanslıyım.