Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. doz hangisiyse 2. doz aynısı oluyor şuan da zaten elimizde Sinovac yok (sadece 2. doz için mevcut) mecburen BionTech olacaksınız.

Ben sağlık personeliyim ilk aşı çıktığı zaman Sinovac oldum 2 doz, Ağustosta da 2 doz BionTech olacağım (6 ay süre geçmesi lazım başka bir aşı için)
Çoğu insan Sinovac yok diyor ama ben yarın sabah 08:10'da Sinovac vurulacağım. Sanırım şanslıyım.