Aşı olan var mı? Biontech mi sinovac mı?
16
●245
- 15-06-2021, 23:19:17mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onda sıkıntı yokta etkisi beni korkutuyor
bildiğin covid oluyorsun
malum covid kimse ne denli etki vermiyor bilinmez ama öyle Bi algı oluştu ki, korkuyorum artık ya
- 15-06-2021, 23:20:38Hocam ben bugün oldum, yan etki görmedim. Milletin dediklerine bakma çoğu abartıyor çevremde neredeyse bütün herkes oldu hiç kimsede bir yan etki görmedim.mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2021, 23:20:43Bizimkilere kalmadı demişler hocamMAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2021, 23:30:25Doktorum siz hangisini oldunuz ? 😊metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2021, 23:31:41Sinovac yok diye biliyorum şu anda. Ben de Biontech yaptırdım yalnızca ilk gün ve sonraki gün aşırı bir kol ağrım oldu sonra düzeldi.
- 15-06-2021, 23:39:10Merhaba, ilgili konudan devam edebilirsiniz.
https://www.r10.net/sorum-var/285306...eceksiniz.html
bildiğin covid oluyorsun
