• 15-06-2021, 23:18:20
    #10
    Biontec olduk ailece ve sadeece bir gün boyunca hafif bir kolda ağrı oldu ama ileride bizi neler bekler bilmiyorum .
  • 15-06-2021, 23:19:17
    #11
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biontech ol abi, tertemiz alman yapmış on numara aşı, %96 koruma oranı da var.

    Onda sıkıntı yokta etkisi beni korkutuyor bildiğin covid oluyorsun malum covid kimse ne denli etki vermiyor bilinmez ama öyle Bi algı oluştu ki, korkuyorum artık ya
  • 15-06-2021, 23:20:38
    #12
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onda sıkıntı yokta etkisi beni korkutuyor bildiğin covid oluyorsun malum covid kimse ne denli etki vermiyor bilinmez ama öyle Bi algı oluştu ki, korkuyorum artık ya
    Hocam ben bugün oldum, yan etki görmedim. Milletin dediklerine bakma çoğu abartıyor çevremde neredeyse bütün herkes oldu hiç kimsede bir yan etki görmedim.
  • 15-06-2021, 23:20:43
    #13
    MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinovac yokki, dun ailem yaptirdi biontec ilk asi zorunlu diyorlar
    Bizimkilere kalmadı demişler hocam
  • 15-06-2021, 23:30:25
    #14
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tavsiye
    Doktorum siz hangisini oldunuz ? 😊
  • 15-06-2021, 23:31:41
    #15
    Sinovac yok diye biliyorum şu anda. Ben de Biontech yaptırdım yalnızca ilk gün ve sonraki gün aşırı bir kol ağrım oldu sonra düzeldi.
  • 15-06-2021, 23:32:43
    #16
    Ben olurken tercih yoktu 🈴
  • 15-06-2021, 23:39:10
    #17
    Merhaba, ilgili konudan devam edebilirsiniz.
    https://www.r10.net/sorum-var/285306...eceksiniz.html