Konu
Aşı olan var mı? Biontech mi sinovac mı?
15-06-2021, 23:31:41
#15
ismailakdag
Sinovac yok diye biliyorum şu anda. Ben de Biontech yaptırdım yalnızca ilk gün ve sonraki gün aşırı bir kol ağrım oldu sonra düzeldi.