Aşı olan var mı? Biontech mi sinovac mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aşı olan var mı? Biontech mi sinovac mı?
16
●
245
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aşı olan var mı? Biontech mi sinovac mı?
1
2
15-06-2021, 23:13:07
#1
mtrkmn61
Merhaba arkadaşlar, ben aşı olmadım. Açıkçası kararsız kaldım olup olmamak arasında.
Aramızda kimler aşı oldu. Biontech olmak istiyorum ama aşırı korkuyorum
malum yan etkisi vs baya baya fazla.
15-06-2021, 23:12:24
#2
komplexuss
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tüm tanıdıklarım biontech oldu ben henüz olmadım. Ancak hiçbirisinde bir yan etki olmadı. Ne kolları ağrıdı ne de başka.
15-06-2021, 23:12:38
#3
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sinovac ol yan etkisi görülmedi tanıdıklarımda
15-06-2021, 23:12:46
#4
kasirga098
sinovac zor olursunuz şuan tüm yerlerde nerdeyse biontech yapılıyor.
15-06-2021, 23:13:02
#5
metinciris
Benim tavsiye
15-06-2021, 23:16:06
#6
aitsizbiri
Ben johnson&johnson oldum en ufak bir yan etki görmedim ilk gün bir kaç saat kokumdan hafif ağrı vardı aşı löan yer onun haricinde sorun yaşamadım
15-06-2021, 23:16:27
#7
MAS
Sinovac yokki, dun ailem yaptirdi biontec ilk asi zorunlu diyorlar
15-06-2021, 23:17:13
#8
mertcangokgoz
Biontech ol abi, tertemiz alman yapmış on numara aşı, %96 koruma oranı da var.
15-06-2021, 23:17:43
#9
Lebrama
Sanırım sinovac bitti almak istediğim de hata veriyor biontech de sıkıntı yok direk alabiliyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler