• 15-06-2021, 23:13:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar, ben aşı olmadım. Açıkçası kararsız kaldım olup olmamak arasında.

    Aramızda kimler aşı oldu. Biontech olmak istiyorum ama aşırı korkuyorum malum yan etkisi vs baya baya fazla.
  • 15-06-2021, 23:12:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm tanıdıklarım biontech oldu ben henüz olmadım. Ancak hiçbirisinde bir yan etki olmadı. Ne kolları ağrıdı ne de başka.
  • 15-06-2021, 23:12:38
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sinovac ol yan etkisi görülmedi tanıdıklarımda
  • 15-06-2021, 23:12:46
    #4
    sinovac zor olursunuz şuan tüm yerlerde nerdeyse biontech yapılıyor.
  • 15-06-2021, 23:13:02
    #5
    Benim tavsiye
  • 15-06-2021, 23:16:06
    #6
    Ben johnson&johnson oldum en ufak bir yan etki görmedim ilk gün bir kaç saat kokumdan hafif ağrı vardı aşı löan yer onun haricinde sorun yaşamadım
  • 15-06-2021, 23:16:27
    #7
    Sinovac yokki, dun ailem yaptirdi biontec ilk asi zorunlu diyorlar
  • 15-06-2021, 23:17:13
    #8
    Biontech ol abi, tertemiz alman yapmış on numara aşı, %96 koruma oranı da var.
  • 15-06-2021, 23:17:43
    #9
    Sanırım sinovac bitti almak istediğim de hata veriyor biontech de sıkıntı yok direk alabiliyorum