Merhaba arkadaşlar, ben aşı olmadım. Açıkçası kararsız kaldım olup olmamak arasında.

Aramızda kimler aşı oldu. Biontech olmak istiyorum ama aşırı korkuyorum malum yan etkisi vs baya baya fazla.