mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biontech ol abi, tertemiz alman yapmış on numara aşı, %96 koruma oranı da var.

Onda sıkıntı yokta etkisi beni korkutuyor bildiğin covid oluyorsun malum covid kimse ne denli etki vermiyor bilinmez ama öyle Bi algı oluştu ki, korkuyorum artık ya