Merhabalar,
2015 den beri enpara kullanıcısıyım. Kredi kartı almadım ama düşünüyorum.
Kullanan arkadaşlar artıları eksileri nelerdir ?
Ve en düşük limit ne kadardır?
Şimdiden teşekkürler.
Enpara kredi kartı kullanan?
9
●152
- 13-06-2021, 15:48:12en az 6 aydır sigortalı çalışan olmanız gerekiyor kredi kartı alabilmeniz için eğer koşulları sağlıyorsanız enpara aidat falan yok alın gitsin
- 13-06-2021, 15:48:35Ayda 3 kere faizsiz taksitlendirme imkanı çok güzel. Tek çekim yapıyorum 0 faiz ile 6'ya bölüyorum.
- 13-06-2021, 15:49:30Ben öğrenciyken aldım şunda da işsiz görünüyorum geçenlerde de limit yükselttim.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2021, 15:50:49Abim de öğrenci ona da ziraat bankası 500TL limitli bir kredi kartı verdiler, fakat zaten sorun almakta, aldıktan sonra itinayla limiti yükseltiyorlarUzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2021, 15:52:35Anlamadım hocam. Şuan alsam aidat mı ödeyeceğim.prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2021, 15:52:37Hocam ben kullanıyorum.
Kredi kartını nakite çevirme derdim yok, nakit avans çekiyorum 1.86 faiz ile dönem sonu ödiyorum.
Taksitlendirme olanağı mevcut, 2.000₺ alışveriÅŸ yaptım, 6 ay taksitlendirdim 0 faiz ile aylık ödememi yapıyorum.
Bence gayet iyi, garanti bankasındaki kredi kartımı kapattırdım tek bunu kullanıyorum.
İlk baÅŸvurduÄŸumda 2.750₺ limit tanıdılar, yükseltme talep ettim 6.000₺ oldu.