Hocam ben kullanıyorum.
Kredi kartını nakite çevirme derdim yok, nakit avans çekiyorum 1.86 faiz ile dönem sonu ödiyorum.
Taksitlendirme olanağı mevcut, 2.000₺ alışveriş yaptım, 6 ay taksitlendirdim 0 faiz ile aylık ödememi yapıyorum.
Bence gayet iyi, garanti bankasındaki kredi kartımı kapattırdım tek bunu kullanıyorum.
İlk başvurduğumda 2.750₺ limit tanıdılar, yükseltme talep ettim 6.000₺ oldu.