Merhabalar,
2015 den beri enpara kullanıcısıyım. Kredi kartı almadım ama düşünüyorum.
Kullanan arkadaşlar artıları eksileri nelerdir ?
Ve en düşük limit ne kadardır?

Şimdiden teşekkürler.