Burak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadım hocam. Şuan alsam aidat mı ödeyeceğim.
Önceden kart aidatını sana ödüyordu. Yıllık 100 mü 200 mü neydi. Şimdi kart aidatı almıyor.