INTEL CORE İ7-10750H; 16 GB DDR4 2666MHZ; 500GB M.2 SSD PCIE 3.0; 4GB NVİDİA GEFORCE GTX 1650Tİ ; INTEL® Wİ-Fİ 6 AX201, 2X2 AX + BLUETOOTH 5.1 M.2 2230 (2,4 GBPS); HD KAMERA
1 aylık arkadaşlar bu ara biraz sıkıştım satsam ne kadar eder acaba kutu fatura var fazla kullanılmadı.
Satışa çıkardım link : https://www.r10.net/alisveris-bolumu...post1080339995
1 Aylık monster leptop
10
●178
- 13-06-2021, 00:30:26SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleValla 500 assaya satmaya razıyım şuan hocam satılık hiç sormadım ne kadar eder diye zaten her yerde bitmiş benim ürün stoklarda şuan bulunmuyor 8.900 almıştım indirimdeyken şuan 9.300 den sıfırı stok yokSarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2021, 00:32:35Bende monster kullanıcısıydım 2 sene kullandım bir laptopu ama sürekli bozuluyordu bende geri firmaya iade ettim aynı fiyattan. 2 Sene kullanmama rağmenruchan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2021, 00:34:54Ben öyle sorun yaşamadım şükür hocam iyi leptopta biraz sıkıştım sadece öyle bir düşünce var yani.SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2021, 00:36:15Siz deyince baktım hocam da 15 gün içinde iade kabul ediyorlarmış geçmişSarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle