SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende monster kullanıcısıydım 2 sene kullandım bir laptopu ama sürekli bozuluyordu bende geri firmaya iade ettim aynı fiyattan. 2 Sene kullanmama rağmen
Ben öyle sorun yaşamadım şükür hocam iyi leptopta biraz sıkıştım sadece öyle bir düşünce var yani.