INTEL CORE İ7-10750H; 16 GB DDR4 2666MHZ; 500GB M.2 SSD PCIE 3.0; 4GB NVİDİA GEFORCE GTX 1650Tİ ; INTEL® Wİ-Fİ 6 AX201, 2X2 AX + BLUETOOTH 5.1 M.2 2230 (2,4 GBPS); HD KAMERA
1 aylık arkadaşlar bu ara biraz sıkıştım satsam ne kadar eder acaba kutu fatura var fazla kullanılmadı.
Satışa çıkardım link :
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...post1080339995