Valla 500 assaya satmaya razıyım şuan hocam satılık hiç sormadım ne kadar eder diye zaten her yerde bitmiş benim ürün stoklarda şuan bulunmuyor 8.900 almıştım indirimdeyken şuan 9.300 den sıfırı stok yok
Bende monster kullanıcısıydım 2 sene kullandım bir laptopu ama sürekli bozuluyordu bende geri firmaya iade ettim aynı fiyattan. 2 Sene kullanmama rağmen