ikiside birbirinden güzel fakat ikisinde farklı eksi özellikleri var moon panele genellikle çıkan temalar uyumlu olmuyor fakat daha çok özelliği var glycondan
glycon da güzel temalarda tam uyuyor şuan piyasadaki ben şubatın 15 sinden beri v2 yi bekliyorum eksi yönüde bu bence
Şahsen kendim Glycon kullanmaktayım, bu zamana kadar 5 tane smm panel sitesi açtım hepsini glycondan ve yeni açacak olsam yine glycon alırım. 10 numara 5 yıldız bir panel çok memnunum tavsiye ederim.
ikiside birbirinden güzel fakat ikisinde farklı eksi özellikleri var moon panele genellikle çıkan temalar uyumlu olmuyor fakat daha çok özelliği var glycondan
glycon da güzel temalarda tam uyuyor şuan piyasadaki ben şubatın 15 sinden beri v2 yi bekliyorum eksi yönüde bu bence
Şahsen kendim Glycon kullanmaktayım, bu zamana kadar 5 tane smm panel sitesi açtım hepsini glycondan ve yeni açacak olsam yine glycon alırım. 10 numara 5 yıldız bir panel çok memnunum tavsiye ederim.
Glyconda var aynısı hocam fakat ben temamı kendim düzenletirsim yani temayla alakalı bir durum temayla alakalı 😊 kendi temanıza basitçe yapılabilir glycon da yardımcı olacağını düşünüyom.
Glyconda var aynısı hocam fakat ben temamı kendim düzenletirsim yani temayla alakalı bir durum temayla alakalı 😊 kendi temanıza basitçe yapılabilir glycon da yardımcı olacağını düşünüyom.