ikiside birbirinden güzel fakat ikisinde farklı eksi özellikleri var moon panele genellikle çıkan temalar uyumlu olmuyor fakat daha çok özelliği var glycondan
glycon da güzel temalarda tam uyuyor şuan piyasadaki ben şubatın 15 sinden beri v2 yi bekliyorum eksi yönüde bu bence

2 panelide kullandım