Berk53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikiside birbirinden güzel fakat ikisinde farklı eksi özellikleri var moon panele genellikle çıkan temalar uyumlu olmuyor fakat daha çok özelliği var glycondan
glycon da güzel temalarda tam uyuyor şuan piyasadaki ben şubatın 15 sinden beri v2 yi bekliyorum eksi yönüde bu bence

2 panelide kullandım
zekicanb82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen kendim Glycon kullanmaktayım, bu zamana kadar 5 tane smm panel sitesi açtım hepsini glycondan ve yeni açacak olsam yine glycon alırım. 10 numara 5 yıldız bir panel çok memnunum tavsiye ederim.
fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Glycon kullanıyom 😊
muhammeddelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Glycon kullanıyorum iyidir problem yaşamadık destekleri vs çok iyi anlık hizli

cevaplar için teşekkür ederim




@fatii; altta verdiğim özellik hali hazırda glyconda çalışıyor mu yoksa siz mi yazdırdınız hocam?


https://gyazo.com/cdcac33c81844dc83aadcc14050f9b16