SmmPanel tavsiyelerinize ihtiyacım var. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
SmmPanel tavsiyelerinize ihtiyacım var.
9
●
195
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
SmmPanel tavsiyelerinize ihtiyacım var.
1
2
Anket
Hangi smm paneli tercih etmeliyim
Toplam Katılımcı Sayısı:
18
Hangi smm paneli tercih etmeliyim
Moon
%27,78 (5 Oy)
Glycon
%72,22 (13 Oy)
13-06-2021, 20:35:22
#10
tfklc
bosnakataberk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
smm panel kurmayı düşünüyorum. 2 yazılım arasında kaldım sizce hangisini tercih etmeliyim.
1-
Moon
2-
Glycon
ben glycon kullanıyorum 1 senedır falan oldukça memnunum
kolay kullanımı var musterı destegı de hızlı moon kullanmadım hıc ama bıraz ıncelemıstım ıkı panelde guzel ıkısınınde kendınce eksıklerı var ama artıları da fazla
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler