Merhaba,
smm panel kurmayı düşünüyorum. 2 yazılım arasında kaldım sizce hangisini tercih etmeliyim.
1-
Moon
2-
Glycon
ben glycon kullanıyorum 1 senedır falan oldukça memnunum
kolay kullanımı var musterı destegı de hızlı moon kullanmadım hıc ama bıraz ıncelemıstım ıkı panelde guzel ıkısınınde kendınce eksıklerı var ama artıları da fazla