• 09-06-2021, 13:27:29
    #1
    Merhabalar,

    Bundan 6-7 ay önce motor kazası geçirdim, motordan makatımın üstüne düştüm.
    O gün bir şey yoktu, ertesi günü kuyruk sokumum ağrımaya başlamıştı, acile gitmiştim. Röntgen çektiler doktor incinmiş bir şey yok dedi

    Verdiği kremi kullandığımda ağrı geçmişti. Aylardır hiç bir şey yoktu.

    3-4 gündür bir müşterimin ofisinde çalışıyorum. Sandalyeleri biraz sert ve tekrardan kuyruk sokumumda ağrı başladı. Otururken kalkarken çok ağrıyor.
    Yoksa sandalye sert diye normal bir durum mu

    Tekrar doktora gitsem mi acaba, doktorlardan ve hastaneden hep çekinmişimdir.
  • 09-06-2021, 13:29:42
    #2
    Merhabalar Öncelikle geçmiş olsun hocam
    sandalye veya sert bir zemine oturduğumda örnek vereyim playstation oynarken ben genelde
    çok ağrır kuyruk sokumum üstelik hiç düşmeme ve zarar gelmemesine rağmen
    uzun bir süre geçmiyor acısı. tavsiye etmiyorum bu dönemde hastaneye gitmeyi (çok çok acil dışında)
    tekrardan geçmiş olsun iyi formlar
  • 09-06-2021, 13:31:38
    #3
    Bu gece uyurken düz sert zeminde sırtüstü uyuyun, muhtemelen geçer.
  • 09-06-2021, 13:34:29
    #4
    ribrahimozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gece uyurken düz sert zeminde sırtüstü uyuyun, muhtemelen geçer.
    Aa deneyeceğim bu gece kesinlikle. Yarın sonuçları söylerim
  • 09-06-2021, 13:44:10
    #5
    7-8 yıl önce ben de düştüm makat üzerine baya sertti de. 2 defa Film çektirdim herhangi bir şey gözükmedi ama yıllardır ağrısını çekerim. Hatta dün ben de araştırmaya başladım çözüm için ne gerekiyor bilmiyorum
  • 09-06-2021, 13:45:09
    #6
    Hocam yani bu dönemi göz önüne alarak hastaneden herkes çekiniyor ancak sağlık bu ilk öncelikle bunu göz ardı etmemek lazım. Ağrının konumu tehlikeli ve tekrarlanması durumunda ileride canınızı çok sıkabilir. Yine konumundan dolayı cekinceniz varsa bile kesinlikle hayatınız kadar önemli değil.
    Tavsiyem doğru olur mu bilmiyorum ama kendinize güveniyorsanız küçük ve hafif egzersizler yaparak belinizi ve bacaklarınızı sınayın. Yapamadığınız veya ağrıya sebep olan herhangi bir hareket varsa bence vakit kaybetmeden hastaneye gidin.
    Yani kaza ile alakasız bir ağrı ise çok sorun olmaz belki ama dediğim gibi konumu pek de göz ardı edilemez.

    Yaptığınız hareketler herhangi bir engel teşkil etmediyse muhtemelen bir şey yoktur, dinlenirsiniz geçer inşallah
    Yine de bilinçsiz olmamak lazım ben olsam giderdim, kaza geçirmemiş olsaydım da tekrar etmesi durumunda giderdim


    Bundan 8-9 sene önce araba kazası geçirdim bende ve kazadan 1-2 sene sonra bel ağrılarım başladı. Onlarca doktora gittim röntgen hatta MR bile çekmiş olmaları muhtemel pek de fazla sonuca ulaşamadım. Birisi belin hafiften yamuk, birisi sırt kasların zayıf diğerleri de bir şeyin yok gibisinden geçiştirdi. Ağrıları eskisi kadar olmasa da arasıra tekrar ediyor tabi eskisi gibi nedensizce değil. Basit bir ağırlığı 5 sene önce kaldırırken ve zorlanmazken hatta ağrı bile yapmazken şimdi ayaklarım tutmamazlık yapabiliyor Bu yüzden doktorlar her türlü sorunu goremeyebilir demeye getiriyorum buna rağmen dikkat etmelisiniz. Çözümü kendiniz yaratın ve ağrının kaynağını kendiniz bulun. Dik durmayı ve spor yapmayı deneyebilirsiniz sizi zorlamayacak ise.
  • 09-06-2021, 13:49:44
    #7
    Sert zeminde uyumak faydalı olur diye düşünüyorum
  • 09-06-2021, 13:50:57
    #8
    ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7-8 yıl önce ben de düştüm makat üzerine baya sertti de. 2 defa Film çektirdim herhangi bir şey gözükmedi ama yıllardır ağrısını çekerim. Hatta dün ben de araştırmaya başladım çözüm için ne gerekiyor bilmiyorum
    Evet benimki de baya sertti, makatın üstünde sürüklendim. Röntgende bir şey çıkmamasına şaşırmıştım.
    O verdiği krem çok iyi gelmişti, ama markasını falan unuttum. Acaba eczanelerde gözükür mü geçmiş işlemlerden, eczaneye sorayım öğrenirsem sana da söylerim.

    induiduel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yani bu dönemi göz önüne alarak hastaneden herkes çekiniyor ancak sağlık bu ilk öncelikle bunu göz ardı etmemek lazım. Ağrının konumu tehlikeli ve tekrarlanması durumunda ileride canınızı çok sıkabilir. Yine konumundan dolayı cekinceniz varsa bile kesinlikle hayatınız kadar önemli değil.
    Tavsiyem doğru olur mu bilmiyorum ama kendinize güveniyorsanız küçük ve hafif egzersizler yaparak belinizi ve bacaklarınızı sınayın. Yapamadığınız veya ağrıya sebep olan herhangi bir hareket varsa bence vakit kaybetmeden hastaneye gidin.
    Yani kaza ile alakasız bir ağrı ise çok sorun olmaz belki ama dediğim gibi konumu pek de göz ardı edilemez.

    Yaptığınız hareketler herhangi bir engel teşkil etmediyse muhtemelen bir şey yoktur, dinlenirsiniz geçer inşallah
    Yine de bilinçsiz olmamak lazım ben olsam giderdim, kaza geçirmemiş olsaydım da tekrar etmesi durumunda giderdim
    Teşekkür ederim hocam, evet doğru söylüyorsunuz sağlık önemli.
    Bu arada spor yapıyorum, hareketler de herhangi bir problem olmuyor. Sadece oturmam gereken hareketlerde üstüne oturduğum için ağrı yapıyor.
    Bacak hareketlerinde problem yok
  • 09-06-2021, 14:16:44
    #9
    Bu tür durumlarda tavsiye almak yerine hastaneye gitmek en doğru seçenek olacaktır. Yakın çevremde bizzat gördüm yıllar sonra hasar ortaya çıkabiliyor. En fenası da çatlak oluşumu. Alanında uzman bir doktora başvurmanız gerek. Geçmiş olsun.