Merhabalar,
Bundan 6-7 ay önce motor kazası geçirdim, motordan makatımın üstüne düştüm.
O gün bir şey yoktu, ertesi günü kuyruk sokumum ağrımaya başlamıştı, acile gitmiştim. Röntgen çektiler doktor incinmiş bir şey yok dedi
Verdiği kremi kullandığımda ağrı geçmişti. Aylardır hiç bir şey yoktu.
3-4 gündür bir müşterimin ofisinde çalışıyorum. Sandalyeleri biraz sert ve tekrardan kuyruk sokumumda ağrı başladı. Otururken kalkarken çok ağrıyor.
Yoksa sandalye sert diye normal bir durum mu
Tekrar doktora gitsem mi acaba, doktorlardan ve hastaneden hep çekinmişimdir.